fbpx

אסף שני, גישור פנים ארגוני ועסקי, סדנאות ניהול קונפליקטים ומו"מ, ייעוץ למנהלים

סדנת שיחות קשות/משוב 360 למנהלים

כל מנהל נדרש, אחת לתקופה, לקיים שיחת משוב עם הכפופים לו. לעיתים, נדרשים מנהלים לקיים גם שיחות קשות – שיחות שיש בהן גרעין של קונפרונטציה.
הגישה הרווחת בניהול שיחת משוב היא "גישת הכריך" – ביקורת עטופה בשכבות של מחמאות. בגלל שהיא צפויה ובעיקר בגלל שהיא מוציאה את העובד טועה, היא אינה יעילה בחילול השינוי המבוקש. שיחות קשות מתלקחות לא אחת "למדורה ארגונית" מכוון שאינן מנוהלות באופן נכון.
הגישה של שני גישור בהקשר לניהול שיחות משוב ושיחות קשות היא גישת ה"וגם" – גם העברת ברור וגם שימור הרקמה האנושית, מערכת היחסים הטובה, בין נותן המשוב למקבל אותו.
ב-20 ומשהו (מ-1998 ליתר דיוק…) השנים בהם אנו עוסקים בקונפליקטים, פיתחנו מתודולוגיות וצברנו ידע המאפשרים לנו ללמד מנהלים כיצד לנהל שיחות אלו באופן אפקטיבי. בהכשרה ממוקדת וקצרה – בין 8 ל-11 שעות – תוך התרכזות בתרגול מצבים מעולמם של המשתתפים – רוכשים המשתתפים מתודולוגיה מובנית וארגז כלים לניהול שיחות משוב ושיחות קשות.
הסדנאות מותאמות לכל ארגון בהתאם למאפייניו הייחודיים ויכולת להשתלב במסגרת תוכנית פיתוח מנהלים או כהדרכת stand alone. מניסיוננו, גם בהרצאה של שעתיים אנחנו מצליחים להפיל אסימונים.
צרו עימנו קשר ונשמח לתת פרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן