fbpx

אסף שני, גישור פנים ארגוני ועסקי, סדנאות ניהול קונפליקטים ומו"מ, ייעוץ למנהלים

סדנה לאנשי מכירות

בין קונה למוכר קיים קונפליקט מובנה. אינטרסים סותרים בקשר למחיר, התכולה, זמן האספקה, תנאי התשלום וכו' עומדים בבסיס כל סיטואציית מכירה. לפיכך, איש מכירות מעולה הוא זה שיודע לגשר את הקונפליקט שבינו לבין הלקוח.
בסדנה "איש המכירות כמגשר" לומדים המשתתפים לזהות דפוסי התנהלות קונפליקטלית בסביבת מכירות ועל בסיס ההבנה הזו רוכשים מודל המאפשר להם "להתיר" את הקונפליקט כדי לסגור עסקאות בצורה טובה יותר. "טובה יותר" אומר לא רק בתנאים טובים יותר לארגון אלא גם תוך שימור שביעות הרצון של הלקוח (מה שמייצר נאמנות של לקוחות לארגון) והשקעת מינימום אנרגיה מצידו של איש המכירות בהבאת הדברים לכדי סגירה.
מכירות, כמו ניהול קונפליקטים, היא אומנות פרקטית ולכן מרב שעות הסדנה מוקדשות לתרגול מצבי מכירה מעולמם של המשתתפים.
הסדנאות מותאמות לכל לקוח מבחינת מטרותיהן, התאמתן לתרבות הארגונית והענף אליו משתייך הארגון, לסוגי המכירה בהם מעורבים המשתתפים וכל נתון אחר אשר צריך להילקח בחשבון כדי ליצור התאמה אופטימלית לצרכי ומאפייני הארגון.
מניסיוננו, "מה שלא תלמד בזמן קצר, כנראה שלא תלמד כלל" ולכן, בגלל הניסיון הרב שצברנו ועבודת ההכנה שאנו עושים לפני כל סדנה, הסדנאות שלנו ממוקדות וקצרות – בין 8 ל-11 שעות. ההכשרה יכולה להשתלב בתוכנית ההדרכה השנתית של הארגון או להיות הדרכה נקודתית. אנחנו יודעים ליצור אפקט של WOW גם בהרצאה בת שעתיים.
צרו עימנו קשר ונשמח לתת פרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן