fbpx

אסף שני, גישור פנים ארגוני ועסקי, סדנאות ניהול קונפליקטים ומו"מ, ייעוץ למנהלים

סדנת מיומנויות ניהול משא ומתן

בעלי תפקידים מסוימים בארגונים – אנשי רכש, קניינים, מנהלים בתפקידים מסוימים – נדרשים לנהל מו”מ כחלק אינטגרלי מהגדרת תפקידם. מו"מ, בשונה למשל מניהול קונפליקט, הוא תהליך בו יש גם מרכיב כספי ולכן נדרש הנושא והנותן ליכולות נוספות כגון: ניהול אסטרטגי של התהליך, ניתוח מדוקדק של יחסי הכוחות, גישה פרואקטיבית ביצירת אלטרנטיבות, שימוש חכם במניפולציות ועוד.
שני גישור מציעה זווית ייחודית בכל הקשור לניהול מו”מ לפיה מאפיינים אנושיים – הנמצאים מתחת לרדאר התודעתי של רובנו – גורמים לנו לנהל “מו”מ שטוח" – מו"מ המתנהל בעיקר סביב נושא המחיר ומשפיע לרעה על מערכת היחסים המתמשכת בין הצדדים.
היכולת להבין את המאפיינים הגוררים התנהלות "שטוחה" זו, המחיר שהם גובים מאיתנו וכיצד הם משפיעים על יכולת ניהול המו”מ, פותחת פתח לרכישת תפישה חדשה וארגז כלים פרקטי בניהול מו"מ.
בוגרי סדנאות המו"מ של שני גישור מצליחים לא רק להשיג תוצאות טובות יותר את אלא גם מחזקים את מערכת היחסים עם הצד השני תוך השקעת מינימום אנרגיה בתהליך.
הסדנאות מותאמות לכל לקוח מבחינת מטרותיהן, משכן, התאמתן לתרבות הארגונית ולמאפייני המו”מ בהם מעורבים המשתתפים.
אנו מאמינים בהכשרות ממוקדות וקצרות ולכן הכשרה ממוצעת שלנו נעה בין 8 ל-11 שעות. אנו מומחים בפיתוח תוכנית פיתוח מנהלים בנושא בכל היקף שיידרש, יכולים להשתלב במסגרת תוכנית ההדרכה השנתית של הארגון ויודעים לפתוח פתח לשינוי מחשבתי גם בהרצאה בת שעתיים.
אנו עוסקים במו”מ כבר למעלה מ-20 שנה (תכלס, משנת 1998…) ויודעים מה עובד ומה פחות. למשל, מודל ה-Win-Win, אשר נמצא עמוק בקונצנזוס ונשמע נפלא, לא ממש עובד בשטח ומוביל, בין השאר, לפשרות מיותרות. פיתחנו מודלים ייחודים כגון מודל ה-I Win אשר מציעים לנושא והנותן תפישה ממוקדת לצד מתודולוגיה שיטתית וארגז כלים מובנה בניהול מו”מ.
הסדנאות שלנו מוטות התנסות – מרב שעות ההכשרה מוקדשות לתרגול מצבי מו”מ בעולם התוכן של המשתתפים כי מו"מ, כמו רכיבה על אופניים, לומדים רק מתרגול. אנו ממליצים על קיום הכשרה למספר מצומצם של משתתפים – סביב 12 משתתפים – כדי לאפשר לכל משתתף “זמן אוויר” להתנסות, חשיבה והשתתפות בדיון.
צרו עימנו קשר ונשמח לתת פרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן