fbpx

אסף שני, גישור פנים ארגוני ועסקי, סדנאות ניהול קונפליקטים ומו"מ, ייעוץ למנהלים

סדנת מיומנויות ניהול קונפליקטים

כל מנהל או בעל תפקיד בארגון נתקלים בקונפליקטים שונים במהלך שגרת עבודתם. הנזקים – ברמה האישית והארגונית – כאשר קונפליקטים אלו אינם מנוהלים נכון (לרוב, הם אינם מנוהלים כלל…) הם אדירים: בזבוז כספים, אובדן הזדמנויות עסקיות, עזיבה של אנשי מפתח, פגיעה בקשר עם לקוחות, ירידה במוטיבציה ובלכידות הארגונית, איחורים במסירה, טעויות מקצועיות…
סדנת מיומנויות ניהול הקונפליקטים של שני גישור, המבוססת על למעלה מ-20 שנות ניסיון בהדרכת הנושא במאות ארגונים בארץ ובעולם – נותנת למשתתפים מתודולוגיה ברורה וארגז כלים בניהול קונפליקטים שונים. הניסיון הרב שאנו מביאים כולל מודלים ייחודים, כגון מודל ה-I Win, אפשרות להציע למשתתפים "מפתח מאסטר" להתמודדות עם (כמעט) כל קונפליקט מול (כמעט) כל אדם, והתאמה אופטימלית של הסדנה לצרכים והמאפיינים הספציפיים של כל ארגון.
למעלה מ-20 שנות ניסיון
ההכשרה יכולה להשתלב במסגרת תוכנית פיתוח המנהלים או תוכנית ההדרכה השנתית של הארגון או להיות הדרכת stand alone. אנו מאמינים בהכשרות ממוקדות וקצרות כך שהכשרה ממוצעת שלנו נעה בין 8 ל-11 שעות.
כמו ברכיבה על אופנים, גם מיומנויות ניהול קונפליקטים לומדים בעיקר דרך התנסות. לכן, ההכשרות שלנו הנן מוטות התנסות – מרב שעות ההכשרה מוקדשות לתרגול מצבי קונפליקט בעולם התוכן של המשתתפים. מאותה הסיבה אנו ממליצים על קיום הכשרה למספר מצומצם של משתתפים וזאת כדי לאפשר לכל משתתף “זמן אוויר” להתנסות, חשיבה והשתתפות בדיון.
צרו עימנו קשר ונשמח לתת פרטים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן